اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

توزیع ۲۰۰۰ ماسک و دستکش در روستای خطبه‌سرای تالش

یک گروه مردمی با همکاری بسیج در دهستان خطبه سرای تالش در حال دوخت ۲۰ هزار ماسک و توزیع آن در بین روستائیان است تا علاوه بر بهره‌مندی آنان از لوازم بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در روستاها، مانع از تردد روستائیان به شهرها جهت خرید لوازم بهداشتی و شود.

توزیع ۲۰۰۰ ماسک و دستکش در روستای خطبه‌سرای تالش

به گزارش خبرنگار فارس از تالش، شیوع ویروس کرونا در کشور به‌ویژه شهرستان تالش موجب افزایش استفاده از لوازم و مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده و نیز کمبود آن در بازار شده است.

عدم نظارت کامل و سوءاستفاده برخی سودجویان و احتکار ماسک و دستکش باعث افزایش چندین برابری قیمت این محصولات در بازار سیاه شده است.

 

خوشبختانه روحیه همدلی و همراهی مردم بزرگ تالش و ایجاد گروهای مردمی موجب شد تا بخش زیادی از این کمبودها توسط خیرین جبران شود.

دریکی از دهستان‌های بزرگ تالش به نام خطبه سرا یک گروه مردمی با همکاری و همراهی بسیج در منطقه اقدام به تولید ماسک به‌صورت نیمه اتوماتیک و توزیع آن در بین مردم کرده‌اند.

با توجه به اینکه تهیه و خرید لوازم بهداشتی برای روستائیان دشوار است و به جهت جلوگیری از تردد روستائیان به شهرها برای خرید این تجهیزات، گروه خیرین خطبه سرا با همکاری بسیج و با مراجعه به درب منازل روستائیان به تعداد اعضای خانواده به آنان ماسک داده و برخی نکات بهداشتی را نیز به آن‌ها یادآور شدند.

 

این گروه مردمی با همکاری خیرین و حوزه بسیج خطبه سرا دوخت حدود ۲۰ هزار ماسک را در دست اجرا دارند که تاکنون دو هزار ماسک تولیدشده را به همراه یک جفت دستکش با کمک نیروهای بسیجی در بین روستاییان توزیع کرده‌اند.

 

 

 

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول